Винаги гледай напред!

Някога питали ли сте се  дали един от най -добрите ти приятели ще ви  предаде. Не знам  за вас , но при мен  се случи. Разбира се  не трябваше да съм тъжна , но  бях .Бях си казала “стегни се  всичко ще е наред ” Но лошото беше ,че не беше така .

Минаваха вече седмици,  а аз бях сама. Нямаше с кого да дружа , просто не си намирах място .Но докато аз  бях погълната от това,  другите забелязаха.И един ден  една от съученичките ми  ме попита”Защо  си сама ,не трябва ли да си със приятелките си”? ,а аз не отговорих .Тя ме погледна и каза ” ела да си взема вода”.

И така след няколко дни дружах с нея .И вече си знаех къде ми  е мястото.

Поуката от това е ,че дори някой да те нарани  ,ти трябва да продължиш напред.Изображение

One thought on “Винаги гледай напред!

Leave a Reply

